21 Decembra, 2020

Servis

Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.

Ukoliko se radi o kvarovima unutar garantnog roka, što ne podrazumjeva kvarove nastale unutar 7 dana od preuzimanja pošiljke ili neispravnosti koje su utvrđene nakon samog preuzimanja pošiljke, kupac treba direktno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na garantnom listu.

Ukoliko je naručeni proizvod neispravan, ne odgovara opisu na stranici ili jednostavno ne ispunjava očekivanja kupca moguće je, u roku sedam dana od prijema narudžbe, napraviti zamjenu ili povrat proizvoda. Nakon isteka roka od sedam dana kupca usmjeravamo na ovlašteni servis, u skladu s garantnim uslovima i uputama navedenim u garantnom listu.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili vam treba bilo kakvo pojašnjenje molimo da nas kontaktirate na telefon 052/231-154 ili pismeno na e-mail info@infomediamarketprijedor-ba